Velkommen til vores kundecenter!

På denne side kan du finde hjælp og svar på spørgsmål til din løsning hos os. Vi har udarbejdet vores kundecenter på baggrund af feedback fra netop vores kunder. De ønskede nemlig efterfølgende hjælp og vejledning til deres hjemmeside samt mulighed for at tilgå diverse informationer. Disse har vi samlet her til gavn for vores kunder – og andre der måtte finde det brugbart.

Brug for hjælp til, hvordan du selv ændrer på din hjemmeside?

Har du brug for hjælp til, hvordan du ændrer indholdet på din hjemmeside? Så kig nærmere på vores guide-univers, hvor vi har udarbejdet en række guides, som viser dig, hvordan du ændrer forskellige ting på din hjemmeside.
Her viser vi alt, lige fra hvordan du ændrer en tekst eller skifter et billede, til hvordan du behandler din første ordre på din nye webshop.

Find hurtige svar i vores FAQ

Mangler du svar på et spørgsmål, kan du oftest finde svaret i vores FAQ. Her har vi nemlig samlet alle de mest besvarede spørgsmål og svarene på dem. Her til højre kan du finde svaret på nogle af dem.
Du finder bl.a. svar på: “Hvordan logger jeg ind på min hjemmeside?”, “Hvad kan jeg bruge mit klippekort til?” og “Hvor logger jeg ind på min mail?”.
Ellers kan du klikke på knappen herunder og komme direkte til vores FAQ-sektion for flere svar.

Mest læste FAQ

Med et klippekort hos Aveo kan du få løst enhver opgave. Hvad end det er grafik, tekstforfatning eller marketing, ja, så kan du bruge dit klippekort til lige det, du ønsker. Vi har udarbejdet en PDF, som fortæller om vores priser, samt hvad du kan benytte klippekortet til. Har du flere spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os. Klippekort: https://aveo.dk/klippekort/

Hvordan logger du ind på din løsning? Du skulle gerne have modtaget en afslutningsmail fra din designer, hvori der står et link til, hvor du logger ind på din løsning. Hvis den er blevet væk for dig, skal du blot skrive dit domæne ind i browseren og taste: /wp-admin bagefter. Ligesom dette: https://ditdomæne.dk/wp-admin Ellers har vi lavet en lille guide til det lige her: https://aveo.dk/kundecenter/guides/saadan-logger-du-ind-paa-din-hjemmeside/

Er din side imod forventning gået ned og kan ikke tilgås, anbefaler vi, at du tager kontakt til vores support med det samme på tlf. +45 70 40 40 50 –> Tryk 3 eller indsendelse via vores formular på følgende link (husk at vælge ”Akut”): https://aveo.dk/kundecenter/support/

 

Er din hjemmeside nede uden for vores normale åbningstid, skal du benytte vores formular, hvor du vælger ”Akut” – Så får vi en notifikation på problemet og agerer på det hurtigst muligt herefter.

 

Vores formular finder du her: https://aveo.dk/kundecenter/support/

Du logger ind på din webmail ved at gå ind på følgende link:

 

https://mailadmin.curanet.dk/

eller

https://webmail.ditdomæne.dk/

Hvis du har hosting hos os, har vi desværre ikke et webhotel, du kan logge ind på. Du kan få adgang til følgende ved at kontakte vores support:

  • FTP
  • MySQL
  • DNS
  • Mailadmin


Du kan kontakte supporten på følgende måder: Tlf.: 70 40 40 50 –> Tryk 3 for support. Mail: support@aveo.dk Formular: https://aveo.dk/kundecenter/support/

Har du ændringer til din løsning, skal du kontakte vores support. Du kan komme i kontakt med vores support på følgende 3 måder: Kontaktformular på aveo.dk: Gå til formular Mail: support@aveo.dk Telefon: +45 70 40 40 50 –> Tryk 3 for support Telefon åbningstider: Hverdage 9.00-16.00 (Fredag til 15.00) Frokostpause 11.30 – 12.00 Skal Aveo foretage ændringer på din løsning, kræver det, at du har et klippekort. Hvis du ikke har et klippekort, vil vi naturligvis hellere end gerne guide dig i den rigtige retning. Husk på at vi også har et stort kundecenter med guides lige her: https://aveo.dk/kundecenter/guides/